10.07.2009

christina säger:
hahaha, men jaaaag skrattade!! hahahahå, ingen uppskattar min humor här!
du borde komma hit och typ: *skratta uppskattande* åt alla mina skämt så folk fattar att jag faktiskt ÄR rolig!!
x)
emily säger:
hahahhaha
typ som i filmer eller serier när huvudpersonens vänner ska skratta asmkt när nån snygg går förbi så att det verkar som om nåt roligt har sagts
fattade du nåt av det?? haha
jag kan iaf va din bitch som skrattar åt allt du säger
christina säger:
hahaha jag fattade exakt! PRECIS SÅ måste du göra!! vi kan typ ringa upp v och ba: *skratta* så fattar han att jag är cool, omtyckt och rolig!!
hahaha jag ska typ sms:a honom: "i'm a catch -- reel me in!!!"
hohoho
jag tar kål på mig
emily säger:
HAHAHAHAH
ååååh om jag fick ett sånt sms skulle jag lätt NAPPA
hahah fattar du?!
NAPPA
christina säger:
hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar