10.07.2009

*skrev jag för en vecka sen*

Jag sitter på ett utecafé och gör läxor och ba ANDAS (in en massa avgaser, men ändå) och. Alltså aaah. Snyggaste, alltså verkligen SNYGGASTE killen gick precis förbi och kollade på mig AAAH precis som jag skrev det gick han förbi IGEN aaah jag dööör. Förlåt att jag är typ 14 nu men GÖÖH. Han hade så sjukt snygg klädstil, svarta tajta skinnyjeans och nån sån sliten vintagetshirt och en sån där capeaktig svart jacka, aaah. Men jag hade inte tid att tänka mer på hans kläder för hans ansikte var så, så ÅH. Vackert, seriöst. Han hade höga kindben men ansiktet var ändå inte knotigt och utmärglat, bara väldigt fint och ögonen. Mörka mörka. Och fint leende, en sned tand i en annars perfekt och vit tandrad. ÅÅH. Nu gick en till förbi, han hade kragen uppvikte på en svart trenchcoat och en cigg i mungipan och lockigt blont hår och såg ut som Luke Pritchard och ÅH jag måste gå härifrån innan jag får en hjärtattack. FÖR mycket sött är ju aldrig bra för en har jag hört!!, hahaha det där var ett skämt. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar