10.07.2009

Uni = inte direkt IB

Det här är inte fint. Man kanske kan tro att livet är grejt härborta i Stora Staden, men sanningen är att det bara är vad du gör det till. Jag personligen gör det tydligen till att vara så trashy som möjligt exakt hela tiden.
Jag är här för att plugga, men jag har inte ens läst pjäsen jag skulle läst ut till idag. Inte ens börjat liksom. Vem tror jag att jag är?? Haha men på riktigt.
Och guuud jag blev så sjukt depp på livet igår. Vår lärare gav oss handouts och ba, "Ser någon var citatet på den här sidan är?" Och jag typ, haha!, hon skojar, good one, älskar lärare som skämtar så slipper man somna lika ofta på lektionerna ahaha VILKET DÅLIGT SKÄMT AV MIG *masserar in glasbitar i stora öppna sår, dör* Men ja läraren frågar och ingen svarar, inte jag heller för det är ju ett skämt right? Men nooo. Hela klassen ba: :O *djupt koncentrerad tystnad*
Ingen kan svaret!! PÅ RIKTIGT!!! Jag vill ba skrika. Som Frodo när Gandalf dör. THE QUOTE IS WHAT'S INSIDE THE QUOTATION MARKS??? Herro? Jesus Christ almighty. Ahaaaa. Så ALLT inom citationstecken är citerat? A shit, did not know that.
Två personer (TVÅ) var liksom tvungna att fråga läraren en gång till, för att riktigt fatta.
Hatar min klass nu. Ärligt.

1 kommentar:

  1. bra att du börjar lära dig att man ska hata alla som inte är IB.

    SvaraRadera