10.12.2009

Hörni. Vet ni. Jag har ändrats här borta. Jag har ändrats och det är bara så det är, jag är en annan person nu och jag trivs jäkligt bra med det. Vet inte varför jag känner att jag aggressivt måste försvara min förändring, men så är det i alla fall. Jag hoppas att jag kan komma tillbaka och fortfarande bli sedd på samma sätt, fortfarande bli respekterad (haha, om jag nu nånsin var det förstås höhö) trots allt. Jag har gjort saker som jag VET inte skulle go down very easily hos vissa av er. Och det är jobbigt för det känns som att jag inte kan berätta allt då. Kan inte säga till er allt som händer, för att ni oundvikligen skulle få en annan, möjligen orättvist negativ bild av mig då. Och det frustrerar mig. Jag vill kunna vara ärlig och berätta allt, jämt, för alla. Men nu går ju inte det.
(Alltså ÅH. Jag är verkligen SJUKT irriterad idag, så nu verkar det komma en del inlägg där jag klagar på sånt jag hatar att tänka på. Vet att det inte är roligt men ni får ha smarta åsikter ändå, OKEJ!? Okej.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar