10.25.2009

Igår skrev jag på fejsan att jag kanske kan åka hem över lovet, weeeei. Och den första som kommenterade detta var Mike. Alltså! Jag skrev det på SVENSKA och han är en britt men han fattade ändå! FETT LÄSKIGT. Hahah neeej men. Jag skrev typ: "jag kanske kan komma hem på måndag" och han ba: "nope you're stuck here for ever." Och sen ropade han på mig och så kom jag ut och så gick det fort och så hittade vi läskiga fransmannen så sprang vi ut i natten och letade efter en pub men två var stängda och en ville ha över-21-ID. Jag visste en (JAG! visste en! Hahah, är inte det lite kul? Det är ju jag som är utlänningen här) och så gick vi dit och killen i baren, jesus christ vad snygg han var. Han var blond och göööh han ba, "ooooh, you're from Sweden are you?" och så undrade han vad jag tyckte han skulle göra åt sitt hår och jag ba: "*breathless* jag gillar det som det är.." <---- = hahaha på mig.
I alla fall.
Sen gjorde vi som man nästan alltid gör med de pojkarna, vi drog till en butik och kirrade alcohole och gick hem sen. Eller först stannade vi på Chillie's och hämtade stark mat <3 Haha, Mike fick mig att köpa vindaloo (jag visste inte att det var det starkaste på menyn) och han i kassan typ: "*worried look* You be careful with that, yeah?" haha. Mike trodde jag skulle dö, han ba "jag menade inte att du skulle köpa det på riktigt! Jag bara skojade!" Men sen tyckte jag det var asgott i alla fall, och jag dog inte, så nu är jag bara cool istället. *odmjuka sjalvalskarn*
Jag fortsatter det har inlagget pa en skoldator, sa forlat for att det blir lite jobbigare att lasa.
I alla fall, vi satt i koket och drack och lyssnade pa musik. Forst var det min musik men Mike tyckte inte om den (sjalvklart gjorde JC det dock, han sidear alltid med mig) sa han hamtade sin dator och sa hade vi ett music quiz. JC sog, han kunde bara en lat och det var en Abba-lat. (De mobbade mig for att jag inte kunde den... ursakta mig men sen NAR ar det en sjalvklarhet att man kan hela Abbas repertoar bara for att man ar svensk?? Bajs pa dem.)
Aaaa och det var val egentligen det. Jag fick komplimanger fran JC hela kvallen, det var lite jobbigt. Mejkade upp for it genom att igga honom ratt mycket. Elak jag ar. Haha och jag och Mike ska alltid disagreea! Jag kom pa att vad han an sager sa MASTE jag saga emot, alltsa aven om han sager ''jag heter Mike'' sa MASTE jag ba vara vrang och ba: ''nej du heter Michael.'' Haha OM NI FATTARRRR.
Vi pratade snusk igar, YESSS success! Ni vet ju hur JAG ar, liksom. Men jag har inte gjort nagra snuskskamt pa hela tiden jag varit har, eller jag gjorde nagra med Madhia men det ehhh uppskattades inte sa varst mycket, haha. JC var inte heller amused, men Mike asflabbade. (haha, ''asflabbade''.) JC var inte amused alls forresten. Han var fett tyst hela kvallen. Vi undrar om han ar lite deprimerad vi.
Aaa just det, nar vi skulle ga ut sa var jag pa vag till Mikes rum, var ensam ute i hallen. Da kom Charlando ut och ba STOTTE. Looovar! Han kom ut och var helt nara inpa och ba andedrakt och sneda leenden ni vet. Holl upp dorren till sitt rum som om jag skulle folja med in? Jag ba ''ehrm, JC and Mike and I are going out.'' PHEW pa den! Raddad liksom.
Jag drack en liter WKD igar ocksa, fett vart. NEJ NU SKA JAG GA OCH STOTA PA SOTA POJKAR, HAJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar