11.23.2010

jul-mys

åh, har julpyntat lite i mitt londonrum. mitt skrivbord tex ser mer ut som ett heligt shrine till någon fin gud.

så jävla fint!!!

sen har jag kirrat asfina blå ledlampor. formade till snöflingor så klart. vill man dö eller.

haha sen har jag "levande ljus" också. #störd (och det där är mina favoritteer! har precis upptäckt dem. en är en twinings infusion, med körsbär och kanel. dööööör så gott det är. + nyttigt också eftersom det inte är några actual teblad i, utan bara typ torkad frukt. DREGLAR! sen ett kryddte också, masala chai. ingredienskombon = deadly, seri-ÖST! kanel, ingefära, KLÖVER (ba ??? men ok jag klagar inte!!), svartpeppar och kardemumma. it's AMEJSING!)

ett till stearinljus (fast då elecktrisckt, koolt va? ;)))) chillar med mina soap & glory-grejer. (ok jag är typ sorglig. men de är asbra! min favvo är catch a wrinkle in time-dagcremen, den luktar typ julafton!! sen har jag ett asbra + billigt horfärgat läppstift från barry m. det brukar jag täcka över med ett genomskinligt lager lip cote (som kostar typ 40 spänn! VÄÄÄ-ÄÄRT.) och så håller det en hel kväll! haha ni ba *bryr* men jag är bara så ELD å lÅGER och jag vill dela allt det här underbara med er underbara mänskor!!! ja och det bästa av allt är då den lila victoria's secret-krämen som syns där i bakgrunden. har liksom hittat en butik som säljer sånt här!!! för en relativt billig slant! ;))) alltså hoppar man av glädje eller.

sist men inte minst: har även hittat två hääärliga discokulor att fira in julen med :):):):):) haha jag känner ju hur jag går överstyr men alltså CAN YOU BLAIM ME?
nu ska jag dricka mitt kanelkryddiga te och äta mandariner. julen är häääääär! *dansar vilt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar