11.23.2010

yan-san

alltså min flatmate yan. världens finaste. tex när jag var sjuk och hade jobbigaste hostan på den här sidan helvetet, så ba gav han mig jättefint te från kina. kolla hur fina förpackningarna var liksom:

för att inte tala om hur gott teet var. det var dessutom något speciellt förkylningste, som skulle få mig att må bättre. och det funkade hur bra som helst! så himla snällt.
och nu sitter han i köket och äter pizza med chopsticks. tror inte man kan hitta en finare människa på hela jorden.

(btw så vet jag att -san är japanskt och inte kinesiskt. debatterade både länge och väl med mig själv om jag skulle skriva det eller inte, men jag tyckte det passade så fint! *political correctness gone mad* på att jag faktiskt skrev den disclaimern men ja.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar