5.25.2012

projektinlämning

Photobucket Photobucket Photobucket
har precis skickat in sista inlämningsuppgiften på universitetet. förhoppningsvis så går det såpass okej att jag inte måste gå om någon kurs. här är några picas från mitt projektarbete, man skulle föra en blogg över alla events man gick på under den här terminen. jag gick t.ex. på shakespeares "hemarena" och såg lika för lika på ryska, gick på royal festival hall och såg en mastig opera, och så såg jag en pjäs med en hel by av karaktärer som spelades av en enda skådis - cillian murphy. sista terminen har varit skitkul, fast jag har varit så skoltrött. hade vi inte haft roliga ämnen hade jag kanske inte orkat. men. nu hade vi ju det, pjuhh!!

nu är det typ 30 miljoner grader här, jag ska posta traderasaker och sen ska jag köpa en jävla glass!! så schönt. måste även hetsfärga om håret. vårt hyreskontrakt går ju ut 10:e juni, så jag har så himla mycket att ta slut på. typ 154769 miljarder olika förpackningar duschtvål. och främst all MAT. kommer rulla hem ihihihi =)))

1 kommentar:

  1. Haha, varför blev det fint väder i London när vi åkt hem??

    SvaraRadera