9.24.2012

er hängivna korre rapporterar från en private members club i östra london

jag har ju inte berättat om vad som hände i tisdags. jag träffade min chef alice för första gången sen vi började jobba ihop i juni. vi satt och jobbspånade lite tillsammans. på en private members club i shoreditch.

ALLTSÅ.

ja jag har då varit på en MEDLEMSKLUBB!!! förstår ni stort detta var och ÄR för mig?? där har david walliams ur little britain hängt. och där hade sienna miller och jude freakin law ett stort offentligt bråk. och det var liksom en jävla POOL på taket. jaha och där satt vi casually sipping a cappucino. pratade lite om vilka sajter vi kan skriva om nästa vecka. typ helt dödssäker på att jag såg en kändiz!!! men vågar inte skriva ut utifall att man inte "FÅR"?? haha som om de kommer veta? de ba *följt mig på bloglovin sen 2009* näää menne. FAN vad häftigt det var. mötte upp alice och hennes pv, så åkte vi +1 till hiss upp till översta våningen. stel stämning i hissen när den fjärde personen kände sig utanför fast samtidigt manad att joina vårt samtal? stelt d va. vi åkte från markplan MEN DE ENDA VÅNINGSKNAPPARNA SOM FANNS VAR 4, 5, OCH 6!!!! hallå, va!? mystiskt.co.uk. på toan hade de cowshed-mjukgörande kräm. och så hade de typ MAGISKT lent toapapper?? det var JÄTTEmjukt, lambi känns typ som att gnugga salt i analen i jämförelse. jaaa sen satt då jag och alice på takvåningen med poolen med 28 grader i vattnet. sen åkte vi ner en våning där hennes pv satt och arbetade, lämnade våra dataväskor hos honom och så gick vi över gatan för att gå på ett event vi skulle täcka på sajten. där var det ca hundra überambitiösa unga entreprenörer som pitchade sina affärsidéer! fan vad coola alla var. haha SAMTLIGA hade kostym, iphone och moleskine. vi intervjuade massa folk och sen drog vi tillbaka till medlemsklubben, brainstormade lite över en super berry-smoothie, och sen åkte jag hem med diktafonen i väskan och nya intryck i skallen och exhalteringsdaller i hjärtat.

övrigt: jag gick ditt i creepers smiiil :)))) creepers och h&m-kjol samt secondhand-blus och stentvättade jeansjackan. alla där inne = businessklädda. kände mig enormt utanför. hade åtminstone sinnesnärvaro nog att tvätta bort mitt starkt neonrosa nagellack precis innan jag lämnade läggan på morgonen. ersatte det med ett UTOMJORDISKT BRA tips från johanni: måla naglarna med endast underlack. det visade sig att ca alla andra kvinns där hade likadana naglar! så jag passade i alla fall in på nagelfronten. business nails ler =))

sen att jag GICK IN I en kille vi intervjuade... och att jag, när alice ba "christina, har du några frågor att tillägga?" under en intervju blixtsnabbt svarade, "nej då, jag tycker att du täckte allt väldigt väl" EHHHH?????? bra journalistiskt initiativ där christina!!!! JÄTTEbra om du vill fortsätta inom denna branschen!!! ENDA gången jag sa någonting under en intervju (förutom alla de hundra miljoner gånger jag artighetsskrattade) så gav jag en liten, liten follow-up question. en som typ inte ens är värd att transkribera. but still. jag ställde min första intervjufråga! =DDDD

att jag nu ska behöva KÄMPA mig igenom nästan en timme av ljudfiler, fyllda av mitt fula inställsamhetsskratt, är en obehaglig bieffekt jag inte riktigt räknat med. ska försöka stå ut med att lyssna på mig själv nu... signing off, er pinsamhetskorrespondent christina isacson, september 2012.

Photobucket
haha enda bilden jag vågade ta. ser ju inte så värst lyxigt ut men aja.
Photobucket
kolla här vare!! jag satt right there! i sjunde stolen från vänster! e ja sån dära "inne" nu?? =))) ps touch me i'm famous!!! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar