4.07.2013

walls.


 photo IMG_1290JPG_effected-002_zps26a3d990.jpg

skrivandet går långsamt. har alltid varit perfektionist med det, men nu de senaste åren har jag blivit typ cripplingly much so. jag blir väldigt fort så oförklarligt jävla arg på mig själv när jag börjar skriva något och då blir det skit direkt. jag håller mig själv tillbaka. i shoot myself down. jag måste släppa perfektionisten inom mig. jag måste våga bara skriva.

tills dess ser det ut så här i mina anteckningsblock. bara lösryckta meningar, små små fraser, enstaka ord. försiktigt närmar jag mig det stora skrivandet igen. baby steps.

 photo Photoon20-03-2013at2129_zps1024a86e.jpg

och så sitter jag på pubar för att få internet för att kunna jobba och så här trött + ledsen ser jag ut efter att ha redigerat text och bild tretton timmar i sträck med en half pint som enda sällskap

5 kommentarer:

  1. Wow, weird. Jag skrev en kommentar här innan idag, innan du skrev till mig, men den kom visst inte fram ordentligt. Jag skrev nog något i stil med att det är jävligt segt med deppiga perioder men att det kan vara bra att bearbeta tunga grejer också. Så att man får ut dem på ett eller annat sätt liksom. Sen undrar jag om du är kvar i London över sommaren!??!?! Puzzzzzz

    SvaraRadera
  2. Och ja palla hometown............ hänger ju verkligen på ett väldigt litet antal schyssta peepz.

    SvaraRadera
  3. bara skriv, skriv, skrivskrivskriv och tänk inte sudda inte. inte förrän du skrivit några sidor får du gå tillbaka och ändra (tänk att du ju inte behöver skämmas inför dig själv, ingen annan vet ju att du hoppat i tempus tusen gånger etc och m,m)


    ps. jag menar ungefär som den här kommentaren. oförståelig. men det är okej.

    SvaraRadera
  4. 1. Alltså ååh Christina. Vad glad jag blir att du äntligggggggen bloggar igen? Fina världsbästa.Blir på riktigt så himla glad att du lever och skriver? Vill typ bara ge dig en kram och säga åt dig hur grym jag tycker att du är.
    2. Skrattade RAKT UT på bussen åt "becky wants to puke on your cock" alltså skrattar även nu när jag tänker på det pga så jävla roligt, föreställer mig detta sägas av antingen vicky pollard eller min irriterande brittiska kusin.. Alltså... Hahahahah åååh :) :)

    SvaraRadera
  5. Åh, men du kan göra det då det kommer till dig, eller om du bara släpper allt och låter dig själv bara vara. Ingenting blir perfekt från början, även den allra bäste har varit "amatör" :) Säger inte att du är en amatör, men du förstår ordspårket, visst? ;A; <3

    alltså du är så söt, var inte sadface! Btwwww åker mest troligt til llondon i augusti!!! titta på boenden etc etc... :) kram!!! :D

    SvaraRadera