12.31.2014

'14.



























Hej! Long time no C....hrissy. hehe roli ordvits ja langa där hi hi vassego

SITTER OCH VÄNTAR PÅ ATT MITT HÅR SKA BLI SNYGGT. Dricker en vodka/cloudy apple juice i min ensamhet. E d nyår så ere va.... Behöver nåt att göra! A wild list appears. LIST uses FYLL I MIG. It's super-effective! CHRISSY fylls i.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?


Gick på festival själv. Träffade massa internetfräns irl. Låg med nån jag träffat på internet (hej alexander!).

Vilka städer besökte du?

Oj, hm. Amsterdam, Enschede, Liverpool, Stockholm hehe, Hull, Leeds, Manchester, London, Norrköping, Norrtälje, Geneve. Ganska mycket flängande ändå!

Vad var din största framgång 2014?

Jag började gå hos psykolog. Jag fick en dikt publicerad. Jag skrev asamycket på min bok.

Bästa köpet?

Engångskameror! Kondomer. Nudlar

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja alla kompisar som ställde upp när jag mådde som allra allra pissvärst

Och ledsen?

Ja det var ju lite tårdrypande när pappa ringde mig efter min överdos och grät från sverige heh

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?

Next Year - Two Door Cinema Club, Flawless - Beyonce, Younger - Seinabo Sey

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och! Såg min depression ~*i vitögat*~ istället för att blunda för den. Det var asjobbigt så jag mådde dåligt MEN sen blev det ju bättre också. Tog tag i saker osv. Har fortfarande mycket att jobba på..... aja.

Vad önskar du att du gjort mer?

Carpat. Derpade lite för mkt i år..... mvh se nedan






































Vad önskar du att du gjort mindre?

Önskar att jag varit mindre ledsen. Alltså min depression förstörde så jävla mycket för mig det här himla året.

Blev du kär i år?

jag blev 4-ever alone i år :)))

Favoritprogram på TV?

Parks and Rec.







































Bästa filmen?

The To Do List.





























Bästa boken du läste i år?

Vad jag älskade av Siri Hustvedt.

Årets youtubevideo?

*LIVETS youtubevideo (ok det är en vine men aja)



Bästa matupplevelsen?







































Vg se bild!! Plus potatisklyftor & bea. Mmmmmmmmhh ohhh baby dats how mama likes it

Något du önskade dig och fick?
KVFr7U on Make A Gif, Animated Gifs

JAAAAAG FICK EN MAC!!!!!!!!! Av bästa pappan. Han ba "nu måste du uppdatera ditt cv och söka copyjobb" jag ba "mm klart! *in på tumblr & loopar i'm in me mum's car*"

Vad gjorde du på din födelsedag 2014?

Jag minns inte?? Mådde säkert dåligt... hade ju precis gjort slut men bodde fortfarande med mitt ex. Han var assnäll mot mig men jag grät i typ en månad. Alltså har aldrig gråtit så mycket i hele mitt lelle liv. Huden under ögonen REVS BORT :))) pga allt gnuggande och allt saltvatten och alla sträva papperstussar o gu. Såg 100 år gammal ut. Det var kul.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Haha ja om jag inte hade mått så dåligt att jag försökte ta livet av mig så hade det ju varit nice!

Vad fick dig att må bra?

Att springa.

Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?

Cash!!!!!!!1111!!!!1 mvh ur gurl she so thirsty

Vilken kändis var du mest sugen på?

TYP ALLA. Men mest dessa 3:
Matt Hitt,

Donald Glover,

ooooch obviously ALEX TURNER aka the love/ligg of my life. "After all this time?" "Always." ALWAYS!!!!






































Vem saknade du?

Saknade Jennifer mest hele tin. TUR!!!!! att jag ska få träffa 'na om bara några ynka veckor!!!!

Nyårslöfte?

Att höra av mig mer!!!!

Högsta önskan just nu?

Att mina kompisar aldrig slutar orka med mig. Att jag orkar arbeta. Att jag skriver klart min bok.

Listan är snodd från Niotillfem osv. GOTT NYTT!!!!! 

7 kommentarer:

  1. <3333 tack för att jag fick träffa dig 2014!!! nyårspuss grymming

    SvaraRadera
  2. gott nytt år matt hitt så fin jue! mmmm <3

    SvaraRadera
  3. Fatta vad hedrad jag kände mig nu. Åh du!!!
    Och jisses, hade helt glömt bort Matt Hitts leende. FÖR FIN!!!

    SvaraRadera
  4. hahahah asså skrattar ihjäl mig åt "vad önskade du dig och fick"-frågan jag döööör du e bäst hilariiouz försöker inte väcka the neighbahoood

    SvaraRadera
  5. Åh ska börja kolla på Parks & recs dirr när jag skaffat HBO!!!! p.g.a. laddar ej ner hehe! *längtar!!!!*

    SvaraRadera