9.28.2015

14 saker jag gjort i photo booth på sistone



1. Övat på min hollow glare (det går mkt bra obviously kan nog ta det till en proffsnivå nu)
2. Haft ultraångest ibland + 3. Andra gånger har jag jävligt livsnjutigt ätit glassbåt istället


4. Suttit på balky och bjudit världen på glocken gold å NaKeNsHoCk
5. Färgat håret och ätit riskakor och kollat på jättemånga SNL-avsnitt som jag blir helt fnitterglad av

6. Känt mig arg & kramat älsklingen

7. Förtärt frukt i förfärlig frisyr
8. Enpersonsdansat till åttiotalspop & illustrerat strofen if you're lost and you look then you will find me ur megaklassikern Time After Time med typ 2000% inlevelse

9. Legat uppe till 05.30 för att sucka över hur kär jag e i Andy Samberg/glo Emmys. Så var han bara störig och Amy Poehler vann inte och Andys skämt var tråkiga och ingenting va bra :p:P:p:P:P 
10. Har äntligen, efter 14 dagars avhållelse, fått dricka kaffe igen yell heah!!!

11. Så har jag tagit reda på hur jag ser ut när jag ler mitt "snällis-leende"... Använder tex detta mot barn jag inte känner och främlingar i tysta hissar samt för att bara i allmänhet bryta isen. Kul då att jag ser ut som menlösa styckmördaren i huvudstoryn i Swamp Murders :))))
12. Förberett mig för telefonintervju ;)) #all #in

13. Vaknat tidigt en söndag inte jättebakis men allt lite snurrig och seg ändå. Carpade segheten och åt snabbnudlar + plockgodis i sängen medan jag skrockskrattade i min ensamhet åt Documentary Now!.

14. Och så sist har jag lajvat ~*mitt liv när jag bodde i England*~. För att komma i rätt stämning har jag haft på mig min bästa fultröja som jag köpt på YMCA i Camden för ett tvåpundsmynt när jag var ett vårtsvinsbarn, vrålsjungit de delar av Rule Britannia jag kommer ihåg samt pratat med mig själv i alla brittiska dialekter jag kan härma (ok det består endast av denna hela treenighet: northern, posh southerner å så en skottsk en som jag baserat till 100% på filmen Trainspotting). Jag har dukat fram glitterrenen från Primark som var min främsta inredningsdetalj år 2010 och så har jag hängt upp landsflaggan förstås! det är så den ser ut nu lovar helt sant. Nä mamma ropar att maten blir kall så jag måste gå in men det va kul att leka med dig vi ses vid gungorna bakom lekis sen hejdå!!!

17 kommentarer:

  1. Haha! Number 11!! har ett liknande onaturligt wierd tandlöst leende :DD

    SvaraRadera
  2. Såna här inlägg ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. glitterhjorten är currently min bästa inredningsdetalj!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. skrev en kommentar men sen råkade jag ta bort den? Hur lyckas en med det ens? AJA! What I wrote: hahahhahhahaha du är amazing! Så roligt inlägg!!

    SvaraRadera
  6. du e bäst chrissy ilu!!!

    SvaraRadera
  7. Alltså du. Vilken jäkla internetpärla din blogg är!

    SvaraRadera
  8. Alltså älskar din blogg! Så mysig och rolig och #relatable 💗

    SvaraRadera
  9. Alltså älskar din blogg! Så mysig och rolig och #relatable 💗

    SvaraRadera
  10. Haha asså sååååå bra inlägg <333

    SvaraRadera
  11. hahah orkar inte, du är så rolig!! <3

    SvaraRadera
  12. skrattar HÖGT. både under tiden jag läste det samt nu i efterhand när jag kommer ihåg vad det stod!!! bra minne va läste det ju för 5 sek sen.. älskar Förtärt frukt i förfärlig frisyr och snällisleendet!!! <3 <3 <3 så fin!

    SvaraRadera
  13. Du Är SÅ Kul™?!?! xx Love

    SvaraRadera
  14. gråter!!!! det här inlägget var såå kul och gjorde mig glad 4 reals tack <3 <3

    SvaraRadera