12.29.2009

Sitter och fettar i mig ost samtidigt som jag pratar i telefon och ler sött mot mig själv i webbcammen. Alltså osten jag äter ser så sjukt äcklig ut... BLÅMÖGGGELLLL i stora chunky bitar liksom. Classy. Well classy.
Alla mina älskade bloggläsare ra!! Ni måste vara utom er av saknad!! Nej men jag är i Sverige, har inte hänt så mycket charmigt här. Eller allt som hänt vet ni ju reddannnn.
Eller! En grej ni inte vet: jag köpte ett sånt där sjungande julkort till min bror (det var ett med Simpsons, och han avgudar det programmet i princip så ja, det VAR en bra gåva FAKTISKT) och sen på juldagen sitter hela familjen i vardagsrummet och leker med diverse nya fina leksaker, och kortet ligger ensamt ute i köket. Så plötsligt börjar det spela. Alltså såna kort går ju bara igång när någon öppnar det. Vet inte om jag conveyear hur himla läskigt det var, men det var inte ens i den normala tonen utan det var mycket långsammare, så att Bart lät som Macaulay Culkin när han förställer rösten och säger att han är "the Father" (eh ja, mörk alltså. Om ni mot förmodan inte hängde med på min Ensam Hemma-ref.)
Men ja VEM SATTE IGÅNG KORTET??? Det måste vara min gamla farmor som följer efter mig för att se till att jag har det bra. Eller kanske den ensamme mannen som bodde på platsen år 1723, men dog den kalla vintern det året och sedan dess hemsöker platsen.
Terry vet inte säkert om det spöket säger till honom är sant, men det namn han får fram är antingen Karin eller Guinevere.

Jallafall nuuu måste jag kirra min fejja för snart ska jag och den där thaitjejen ut i natta! HAJ!

1 kommentar:

  1. aah. vad läskigt! att gå ut med thaitjejen i natta dvs.. haha nej men vad läskigt :( men samtidigt väldigt fascinerande.

    SvaraRadera