1.02.2010

aaaah. watching the people get laaaairy. it's not very pretty i teeeell thee.


wööh. ska förresten satsa på att bli snygg i år. har hört att det är den nya skiten. nu vill jag supa! för jag har ju varit nykter nu i nästan 24 h. (haha, h:et.) Inte bra!! Måste ÅTERGÅ till mina gamla fina galna vanor och UPPTÅG. Haha nej men.
Nu drar jag till marknaden och är finurlig och är precis som alla andra söta-fast-svårmodiga-bloggare och gör söta-fast-svårmodiga saker. Typ köper en rostig gammal fågelbur, ställer fram den i rummet men skaffar aldrig fågel. (har alltid undrat vad grejen var? fast å andra sidan har jag alltid velat ha en rostig gammal fågelbur utan fågel i mitt rum också, haha. Finns en så SLÅR JAG TILL! PÖSS HERRÅ)
PS Är så jävla besvicken på Pitan. (Doherty alltsååå). Alltså det är typ två år sen jag lyssnade på de låtarna som nu är hans soloskiva (haha "det som nu är"? men kan jag gå och dö) och då tyckte jag de var okej. Lyssnar på dem nu och det är heeeeeeemskkkkkttttt. alltså det är BRA men det är så jävla långsamt. Hur orkar man vara så SVÅR hela tiden?? I VARJE låt liksom?? Ööööh. DS.

2 kommentarer:

  1. vilken snyggis! <3 kanske inte är så värt att köpa biljett till hans konsert då i januari?

    SvaraRadera
  2. men jo! lätt värt, han är riktigt rolig live! + att han är ett cepe som inte håller sina projekt isär, vilket betyder att han LÄR spela Babyshambles-låtar och han LÄR dra gamla Libertines-hits. = Göööööttttt! + att du skulle gilla låtarna tror jag! Iaf skulle pre-Metallica-Sophie gilla dem. Haha. fast du kommer nog ändå inte gå ^^ men det är ok! Fast hade jag varit hemma hade jag tvingat med dig. (Så vissa fördelar med att jag är i London finns ju, haha)

    SvaraRadera