4.30.2012

idag.

idag firade jag och pv 2 år tillsammans.
det regnade hela dagen, men jag älskar ju regn så det var ju bara kul!! haha alltså. ja. började dagen med att pv hade sovmorgon, och jag skrev på mitt föredrag. som jag har skrivit om från scratch cirka 5 ggr. trots det är det ändå skit ler.
3 timmar senare gjorde vi oss i ordning och så TOG VI EN HÄRLIG VÅR PROMENAD =))) till ariana's café. åt vegetarisk engelsk frukost där =DD sen var vi skitmätta och promenerade lite till, kul va!! till eco centre i gillespie park, där hade de söndagsfika så vi gick dit trots att ena ingången till parken var avspärrad pga översvämning, den andra täcktes av en stor pöl som vi fick skutta över som små kaniner i hagen. (asså... varför hänger vi ens me hon den där christina hon e ju HELT) JAA-AAAA vi gick dit och omg det var sååå extremt mysigt!! en hurtig engelsk tant som ba "Hej! här finns det fika!" och två killar som ba "öhh hos oss kan ni lära er att göra er egen öl" ALLTSÅ BÄST? älskar ju fika och öl. aaaa-aa. så himla hjärtknipande att vi var cirka de enda gästerna som kommit på hela dagen :(( måste gå dit varje söndag nu pga pallar inte när folk "brinner för" något och så är det ingen som bryr sig :(( de har liksom offrat sin helg för att baka massa olika kakor, för att sen stå och vänta på att få sälja dem för 10kr styck. detta gör de helt OBETALT pga pengarna går till att "preserve the nature" i denna lilla ekopark. alltså HJÄRTAT BRISTER säger jag ju. lilla engelska tanten. som bara vill rädda typ nässlelusen eller nåt annat äckligt litet djur. åh. <3
JAHAAAA och sen anyway så gick vi hem och så myzte vi i mitt rum i 4 timmar. vi låg och spelade mario party på min ds... haha alltså <3 turades om att försöka vinna över olika bossar osv. så åt vi upp allt läkerol ja köpt med mig från sverige. så ba låg vi och pruttade och vann över bowser och spelade harpan med RIKTIGA spelkort.
slut på dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar