5.12.2012

bilderbloog

idag för att muntra upp mig själv tvingade jag mig att
a) sminka mig
b) klä mig
c) gå utanför dörren.
det gick relativt bra!!! eh. istället för att behöva tänka så kan jag visa foooootoooon från idag. ja. jag laddar ju aldrig upp bilder nuförtiden men nu kanske jag ska det igen. nu kanske jag blir en bilderblooog he he he he skoja skrattar inte så :((( AJA här haru!
Photobucket Photobucket
detta genom... regndans? aja kolla det funkade ju glaaa ja blev! Photobucket
ute väntade domedagen. typ.
Photobucket
detta övergivna hotell ligger på min gata. ser så enormt läskigt ut. fallfärdigt och med vita slöjiga gardiner som blåser i trasiga fönster. mami jag blir rädd :((
Photobucket
domedagskänslan fortsatte inne på rspca. testade massa kläder pga ville ju "bli glad". gick väl sådär. som man ser.
Photobucket
jag fick knävecken söndersparkade av nån jävla unge inne på 99p store, då kände jag att jag fått nog av världen och ville hem.
Photobucket Photobucket
alltså älskar gatan vi bor på. DOCKKKKKK att vi uttalat det som "ISS-el-don road" hela tiden. så när vi gick av bussen igår utanför vårt hus så ba, "AJS-el-don road"!? vaaaaaa!? gud va fult, ska det heta så så flyttar jag!! sa jag surt. michael skrattade åt mig som vanligt. Photobucket
på tal om lillkorven så hade han kommit hem från uni när jag kom tillbaks. GU VILKEN TUR!! då pussades vi i köket medan vi lagade middag, som vi åt framför första säsongen av shameless som jag inte sett än. gu vad jag älskar shameless. gu vad bra.

4 kommentarer: