2.14.2017

citykonditoriet med amanda

Shit vad länge sen sist. Kanske dags för en recap!? Mm KANSKE. Men först kommer några bilder från ungefär sist jag hörde av mig!


Det var november! Ew! Am i right? Men jag fick sitta med den här älsklingen vid ett runt bord med sliten skiva och knattra på varsin dator, så it was gooood. Vi var på Citykonditoriet och njöt av att, som min kompis Moa säger, sänka medelåldern med ca 40 år. Hehe.

Vi skrev från morgon

till kväll. Fast iofs klockan skulle kunna vara 14.30 och det skulle ändå se så här mörkt ut på ett foto från november så LJUGER JAG ingen vet du har inget på mig

Igår var vi där igen, med tillskotten Yrsa & Jessi. Det gick trögt och Yrsa sa "Fan minns ni när man hade flow? Det känns så avlägset nu" och vi höll med. Men här är faktiskt bildbevis på att att jag haft flow ~en gång i tiden~?? Sjuk.t ändå


Nuförtin sitter man väl mest bara och stirrar sig existentiellt krisig i dessa trippiga tapeter :)) skoja :) eller

Herregud NOVEMBER. Vi hade sånt himla flow verkligen. Sågs i snitt en gång i veckan och skrev järnet jag och Amanda. Så vi har bestämt det nu, våren 2017 ska bli vår skrivvår. #kämpaoss #nopainnogain #nofightnowrite

Annars då! Hade flow även i bloggen i november #thosewerethetimes. Men det känns som att det KOMMER. Mycket sugen på att skriva mer här igen.

11 kommentarer:

  1. Jaaaaaa skriv mer här igen. Älskarrrrr när dina inlägg ploppar upp på bloglovin!!!! Och håller tummarna för mer flow snart.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina platser ni skriver på! Det är något av det jag ser så mycket fram emot med att flytta till en större stad (Malmö), att kunna sitta på vackra fik och skriva all ledig tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. right!? har mina kompisar att tacka för att de grävt fram de flesta av dessa platser. denna är nog min favorit ändå! och kul med malmöflytt! hört att det finns massa svinfina ställen att skriva på där!

      Radera
  3. Jaaaaa, mer blogg!!

    SvaraRadera
  4. kul jaaa SKRIV HÄR <3333 PEPP på att läsa´t :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEN ÅH blir så jäfla gla!!! TACK för peppen elsa!! <3

      Radera
  5. hurra va kul me blogginlägg!!! och jag ser så lycklig ut på den bilden att jag tar den som ny profilbild herregud:-)))))

    SvaraRadera
  6. asså chrissy!! läste ditt SNL-inlägg och blev så himla frälst. Tittat på massa youtube + de senare avsnitten på NBC via proxy men var satan hittar man tidigare säsonger? Var kollar du på dom? Please help </3

    SvaraRadera
    Svar
    1. blir först och främst så SJUKT glad att du blivit snl-frälst via mitt inlägg! känner bara: my work here is DONE!! blir sugen på att ha ett rejält *snl-snack* merej!! vill veta dina favoritkaraktärer och sketcher och castmembers OSV! men ja, tidigare säsonger är fan krångliga att få tag på asså! jag *har hört* att de finns på watchtvseries och alluc. dock i sämstig upplösning, MEN iaf utan tiotusen reklamavbrott hehe. hittar du rom nån annanstans får du gärna hojta till!! och tack för den här kommentaren, blev så jävla lycklig av den. <3

      Radera